حرفهای خوب برای تو

هر حرفی که تو می پسندی نوشتم بیا فقط بخون.....

حرفهای خوب برای تو

هر حرفی که تو می پسندی نوشتم بیا فقط بخون.....

باران

 

 

 

 

باران! این طوفان ها هنوز همه چیز را از من نگرفته اند. هنوز چیزهایی برای من مانده است. خیال نکن که آن حقیقی ترین، هیچ گاه مجال ظهور بر پست ترین وادی را خواهد یافت. گمان مبر که روزی این چشم های رهگذر، این چشم های جستجوگر قانع، توان راهیابی به آن گمشده را می یابند.

باران! کلام محبت کلامی نیست که اینقدر راحت میان کوچه و بازار بیان شود.

باران! من عزیزترن دارایی ام را جایی در انتهای قلبم پنهان کرده ام، جایی که هیچ کلمه ای به آنجا نخواهد رسید، جایی که هیچ دستی به آنجا راه نخواهد برد. دارایی ام را نگاه می دارم و هر چه طوفان، هر چه باد، هر چه موج بیاید، من چیزی از دست نخواهم داد.

 

آنچه ماندنیست خواهد ماند... خواهد ماند...

 

باران! تنها لحظات اندکی تنها ثانیه های کوتاهی، به کوتاهی تمام خوابهایی که دیدم و نیمه رهایم کردند، کوتاه تنها میان چشم های اندکی، چیزی از آن است روان خواهد شد، چیزی بی کلام، سکوتی بی کلام، در نگاه کوتاه که عابری به عابر دیگر می کرد، عابری که غریبه بود، عابری که رفت... رفت برای آن که رفتن تمام دارایی اش بود.

برای آنکه باید می رفت... غریب... غریبه... مسافر...

 

مرا سفر به کجا می برد؟

کجا نشان قدم ناتمام خواهد ماند؟ کجاست جای رسیدن؟

 

می گفت از تمامش تنها این را دوست دارم که... که...

 

دستانت را بیاور بالا و از آن انتهای قلبت داد بزن برای تمام روزها، برای تمام شب ها، داد بزن، داد بزن و بخواه: « اللّهم رُدّ کل غریب! »

 

دانی که مردان مسافر کم شکیبند

هم در زمین هم آسمان هر جا غریبند

 

دانی که در غربت سخن ها عاشقانه است

این فصل را عاقبت بخوان باقی فسانه است

 

...::*::... ...::*::... ...::*::...

 

دانی که مردان مسافر کم شکیبند

(شکوفه یاس)

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود کار جالبی بود نوشته و صدا

شیدا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ http://shoride.blogsky.com

سلام
خوبیییییییییی؟!
من آپم هاااا نمی خوای یه سر بهم بزنی
موفق باشی و به همه ی آرزوهات برسی


تا بعد

سمیه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:26 ب.ظ http://bekhanid.persianblog.com

زیبا بود اقا رضا

19 سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.dar2del.com

سلام
دوست عزیز مطالب سایت شما را تا حد نظر خواهندم بسیار قشنگ می نمود.
گویا تو در من یا من در تو هستم.
اگر چه اجازه شما را نخواستم ولی امیدوارم این اجازه را به من داده باشید که صدای این مطلب شما را در سایت خوب پست کنم.
ما را در دعاهای خود فراموش نکنید.

در پناه حق

مهدی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام اجرتون با خدا
خسته نباشید میگم . خوب بود فقط احساس میکنم کم بود
به ما هم یه سری بزنید
خیلی ممنون .
موفق باشید.مهدی لطفی 25 ساله از تهران .

مینا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

salam,ta,atetun ghabol bashe. khaili ghashang bod, nemidunam chi begam, b nazir, vase mani ke taze khodamo shenakhtam.vase mani ke... mishe rahnamaei konid ke in BARANO chejori ya koja mitonam be dast biaram. merc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد