حرفهای خوب برای تو

هر حرفی که تو می پسندی نوشتم بیا فقط بخون.....

حرفهای خوب برای تو

هر حرفی که تو می پسندی نوشتم بیا فقط بخون.....

انسان را در رنج آفرید

 

                          به نام الله

لقد خلقنا الانسان فی کبد

براستی که انسان را در رنج آفریده ایم. (بلد/4)

و

فتوکل علی الله انک الی الحق المبین

پس بر خدا توکل کن، که تو بر حق آشکار هستى! (نمل/79)

خدایا !

چندیست که زمان برایم به سختی می گذرد

از همه رنجهایم با غم و اندوه به تو پناه بردم.

و حال با تمام وجود به تو پناه می برم مرا از رنج چه غم که تو را دارم

مرا همین بس که توفیق یاد تو و همنشینی تو و بندگی تو را یابم ...

مهربانم!

لحظاتی بود که خنده و گریه را به هم پیوستم ...

خندان گریستم !

لحظاتی که تنهایی بر وجودم چنگ انداخته بود و رنج توان از قدمهایم می گرفت

زمین خوردم، با یادت برخاستم و ادامه دادم !

لحظاتی که هیچ پناهی را نمی یافتم و هیچ همراهی نبود

خدایا به تو پناه بردم !

لحظاتی که دلم را مملو مهرت و ذهنم را سرشار یادت کردم

و آن زمان آرامش یافتم !

 

و تو چه مهربانی خدا که در همه لحظاتی که حتی من نمی دانستم همراهم بودی

دستان نوازشگرت بر سرم، مرا تنگ در آغوش خویش گرفتی مبادا که از تاریکی زمانه بترسم

و تاب نیاورم همه بی قراری هایم را

خدایا تو چه مهربانی که مرا به حریم دوستی خودت پذیرا شدی

و همه اشک هایی که از سر فراق و جدایی فرو می ریخت را نوری گرداندی برای جلای روانم

و تو چه بزرگی خدا که کوچکی من را ندیده گرفتی

و چه بخشنده و مهربانی که از خطایم گذشتی و مهربانانه راه را نشانم دادی

خدایا دوستت دارم ! که دوست داشتن را از تو آموختم که دوستم داری ...

(شکوفه یاس)

نظرات 3 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام

به یادگار برای کسی که نه! برای به یادگار ماندن برای روزهای نیامده ی فردا می نویسم تا یادم نرود آنچه که بودم.
موفق باشی

.... جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.doroghcity.blogsky.com

سلام ممنون که هنوز میایی و برام حرف میزنی... حرفات قشنگند و عمیق...
برات آرزوی موفقیت میکنم نازنین
امشب دلم گرفته و تنهاست


با من هر چه هست تمناست

امشب دلم ز موج فراقش

چون زورقی شکسته به دریاست

با او نماز قافله عشق

در سینه ام همیشه مهیاست

امشب ستاره های نیازم

بر دشت ماه غرق تماشاست

ساحل که رو به روی تو باشد

رفتن میان موج چه زیباست ...




اتش چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ

خدایا تنها تو را دارم وبس ارامش را در قلب شکسته وروح همیشه پریشان و ناارام من جاری ساز.ارامش چیزیست که من به دنیا نیامده با ان وداع کرده ام!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد